Δευτέρα 28 Απριλίου 2014

Δύο Eυχές Aπό Tο Tηλέφωνο Ποτέ Δεν Χρέωσαν Κανέναν...

Φίλοι μου και φίλες μου καλησπέρα. Και σήμερα Δευτέρα είμαστε μαζί για να αναλύσουμε ένα θέμα των ημερών αλλά συνάμα και της εποχής που διανύουμε.

Ότι η ανθρώπινη επαφή έχει χαθεί αυτό νομίζω να το παραδεχόμαστε όλοι και όλες. Ανθρώπινη επαφή μεταξύ συγγενών, φίλων και κατ’ επέκταση και η ανθρώπινη επικοινωνία.

Στις μέρες που ανθίζουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όλα μπορούν να γίνουν μέσα από αυτά. Χαρακτηριστικά παραδείγματα βλέπουμε καθημερινά πάνω σε αυτό το θέμα, αλλά το αποκορύφωμα του εν λόγω φαινομένου είναι όταν ένας φίλος ή συγγενής γιορτάζει ή έχει γενέθλια. Κυρίως μέσα από το Facebook, οι ευχές εκείνες τις ημέρες είναι συνηθισμένες πια. Στις μέρες που ανθεί η τεχνολογία και παράλληλα και η επικοινωνία με διάφορους τρόπους, π.χ. το τηλέφωνο, το email…κ.α. οι φίλοι και συγγενής μας προτιμούν την γρήγορη λύση του facebook, για να μας ευχηθούν. Την γρήγορα αλλά και συνάμα τόσο μα τόσο απρόσωπη επικοινωνία μέσα από τα μέσα δικτύωσης. 

Ποτέ δεν περίμενα, τουλάχιστον στον Ελλαδικό χώρο, που η επικοινωνία αλλά και η πλούσια Ελληνική γλώσσα έχουν τόσες δυνατότητες να ευχόμαστε σε φίλους και συγγενής μέσα από το facebook. Μέσα από την άχρωμη αλλά και απρόσωπη ιστοσελίδα που πραγματικά δεν είναι τίποτα αληθινό.

Και αφού φτάσαμε και σαν έθνος, φίλοι μου και φίλες μου, σε αυτό το σημείο είπαμε να το προχωρήσουμε ακόμα παρακάτω. Πια όλες οι ευχές από τους φίλους και συγγενής απαντιούνται με μια γενική πρόταση προς όλους και όχι στον καθένα ξεχωριστά.

Φυσικά και θα μου πεις, αφού μου στέλνει τις ευχές του έτσι, αντί να μου κάνει ένα τηλέφωνο, να μου ευχηθεί, εγώ θα του απαντήσω και σε προσωπικό επίπεδο…;;;

Από μια άποψη το παραπάνω ερώτημα είναι σωστό, αλλά αμφιβάλλω αν κανείς σκέφτεται έτσι και δεν απαντάει συνολικά, για να ξεμπερδεύει και να μην χαλάει χρόνο να «μιλάει» στον καθένα ξεχωριστά.

Είναι ένα κοινωνικό φαινόμενο της εποχής μας σίγουρα, όλη η παραπάνω ανάλυση. Αλλά ένα έθνος, και ας αφήσουμε απ’ έξω τους άλλους λαούς, που χάνει την ταυτότητά του και την επικοινωνία του είναι πάρα πολύ εύκολο να αφανιστεί.

Για αυτό φίλοι μου και φίλες μου, αφήστε έξω τα μέσα δικτύωσης, για άτομα που γνωρίζετε και έχετε τα στοιχεία επικοινωνίας τους, ένα τηλέφωνο, μια επικοινωνία αξίζει όσο τίποτα άλλο. Φυσικά για άτομα που δεν έχουν το τηλέφωνό σας, το πιο κόσμιο θα ήταν να απαντήσετε προσωπικά στις ευχές που θα σας στείλουν μέσα από τα μέσα αυτά.

Τουλάχιστον στην ζωή μας να μάθουμε να τηρούμε τα αυτονόητα και αυτά που είμαστε εμείς υπεύθυνοι να τηρήσουμε. Μια – δύο ευχές από το τηλέφωνο ποτέ δεν χρέωσαν κανέναν… 

Protected by Copyscape Online Plagiarism Scanner

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σας Ευχαριστώ για το σχόλιό σας,
Experiences Collector.