Δευτέρα 8 Δεκεμβρίου 2014

Νότις Σφακιανάκης «Μαζί»!!

Φίλοι μου και φίλες μου καλησπέρα σας. Είμαστε ξανά μαζί για να μιλήσουμε για την νέα κυκλοφορία του δίσκου του Νότι Σφακιανάκη, ο οποίος απείχε δισκογραφικά για ενάμισι περίπου χρόνο. Η προηγούμενη ημερομηνία που είχαμε μιλήσει για τις «16 Αυτοτελείς Ιστορίες» ήταν στις 25-2-2013.

Κατά αυτόν τον τρόπο είμαστε «Μαζί» σήμερα για να αναλύσουμε το νέο δισκογραφικό χτύπημα του Νότι που για άλλη μια φορά ήρθε μέσα από τα δισκοπωλεία και όχι από κάποια Κυριακάτικη εφημερίδα. Δείχνει με αυτόν τον τρόπο ο Σφακιανάκης ότι έχει ακόμα εμπιστοσύνη στο μεγάλο κοινό που τον ακολουθεί και δεν φοβάται να κρυφτεί κάτω από την σιγουριά κάποιας Κυριακάτικης φυλλάδας.

Φυσικά το παραπάνω φαινόμενο έγινε αμέσως αντιληπτό πως ήταν μια σωστότατη κίνηση, αφού με το πέρας μιας ημέρας ο δίσκος είχε εξαντληθεί από όλα τα Αθηναϊκά δισκοπωλεία.

Την Τρίτη 25-11-2014 κυκλοφόρησε για όλους εμάς το «Μαζί», πάλι με το γνωστό παιχνίδι με τους αριθμούς αφού το άθροισμα των αριθμών της ημέρας κυκλοφορίας είναι ο αγαπημένος αριθμός του Νότι το 7. Επίσης για άλλη μια φορά η πρόταση του καλλιτέχνη είναι 16 κομμάτια που και αυτό το άθροισμα δίνει το 7.

Το «Μαζί» κυκλοφόρησε μόλις λίγες ημέρες πριν από την έναρξη του φετινού σχήματος στο μαγαζί, Φωταέριο, με την Πέγκυ Ζήνα. Η επίσημη έναρξη είχε οριστεί την Παρασκευή που πέρασε 5-12-2014, με αυτήν να στέφεται με απόλυτη επιτυχία και 2 ημέρες που δούλεψε το μαγαζί να μην πέφτει καρφίτσα από τον κόσμο.

Γυρίζοντας στον σχολιασμό του δίσκου θα σας αναφέρω παρακάτω τους τίτλους των κομματιών. 01.Τ’ ΑΘΑΝΑΤΟ ΝΕΡΟ, 02.ΚΡΑΤΗΣΕ ΜΕ, 03.ΛΥΣΕ ΚΟΥΚΛΑ ΤΑ ΜΑΛΛΙΑ ΣΟΥ, 04.ΤΕΡΜΑ ΤΟ ΡΑΔΙΟ, 05.Ο,ΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ, 06.ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΥΤΟ, 07.ΕΓΩ, 08.ΣΑΝ ΑΕΡΑΚΙ, 09.ΤΟΥ ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ ΤΟ ΦΕΓΓΑΡΙ, 10.ΚΑΛΕ ΜΟΥ ΑΓΓΕΛΕ, 11.ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΜΑΥΡΟΦΟΡΟΥΣΑ, 12.Ο ΓΙΟΣ ΤΗΣ ΚΥΡΑ ΛΕΝΗΣ, 13.ΠΕΤΑ ΨΗΛΑ, 14.ΦΤΟΥ ΞΕΛΕΥΤΕΡΙΑ, 15.ΕΓΩ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΚΡΥΦΤΗΚΑ & 16.ΜΑ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ.

Ο δίσκος να σημειώσω πως έχει 2 λάθη, πρώτο ο δημιουργός Γιώργος Μουκίδης «ξέχασε» να αναφέρει στην δισκογραφική εταιρία ότι το κομμάτι Νο 7 είναι σε στίχους του Βασίλη Καρρά και όχι δικούς του. Και επίσης στο κομμάτι Νο 13 ο Νότις τραγουδάει την κατάληξη του ρεφρέν διαφορετικά από τους στίχους που είναι γραμμένη στο φυλλάδιο και συνοδεύουν τον δίσκο.

Θέλοντας να κρίνω το δίσκο αυτόν θα τον χαρακτήριζα βαθιά πατριωτικό και με πολλές απαντήσεις που δίνει ο Σφακιανάκης, σε όλους αυτούς που κατά καιρούς θέλησαν να τον αφανίσουν. Απαντήσεις που δεν περιορίζονται σε ένα κομμάτι. Το «Μαζί» είναι αφιερωμένο στον αδικοχαμένο συνεργάτη (ηχολήπτη) του Νότι και είναι το πρώτο άλμπουμ του καλλιτέχνη που στο τέλος δεν υπογράφει «ο Θεός του κόσμου να σας έχει καλά», αλλά τονίζει την ανάγκη του να μας ξανά δει «Μαζί»…του.

Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάποια κομμάτια που θα προχωρήσουν και θα αντέξουν στο χρόνο, όπως θέλει άλλωστε κάθε καλλιτέχνης, αυτά είναι τα παρακάτω: 01.Τ’ ΑΘΑΝΑΤΟ ΝΕΡΟ, 05.Ο,ΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ, 07.ΕΓΩ, 11.ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΜΑΥΡΟΦΟΡΟΥΣΑ, 12.Ο ΓΙΟΣ ΤΗΣ ΚΥΡΑ ΛΕΝΗΣ, 13.ΠΕΤΑ ΨΗΛΑ & 16.ΜΑ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ.

Πραγματικά θεωρώ, και ελπίζω, κάθε Έλληνας να καταλάβει πως κομμάτια σαν το 16.ΜΑ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ, απλά δεν υπάρχουν στην Ελληνική δισκογραφία, και θα πρέπει να έχουν την δέουσα προβολή και στήριξη. Προβολή φυσικά πολύ δύσκολο, αφού έχουμε ξανά πει πως τέτοια κομμάτια δεν παίζονται από τα κατευθυνόμενα Μ.Μ.Ε., τουλάχιστον όμως όλοι εμείς, είμαστε δεν είμαστε ακροατές του Σφακιανάκη, να το βάζουμε τέρμα στο CD του αυτοκινήτου μας ή σπιτιού μας, και να παίρνουμε κουράγιο για τις δύσκολες μέρες που αντιμετωπίζουμε σαν Έλληνες. Το κομμάτι ΜΑ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ, θεωρώ ακράδαντα πως είναι η ιστορία μας, και μόνο ξέροντας την ιστορία μας μπορούμε να αντιδράσουμε και να πάμε παρακάτω.

Θα καταλήξω αυτή την ανάλυση για το «Μαζί», με δύο λόγια για την δισκογραφική. Ξεκινώντας από τα αρνητικά θεωρώ πως το κομμάτι που δώσανε για να διαφημίσουν τον δίσκο, 04.ΤΕΡΜΑ ΤΟ ΡΑΔΙΟ, είναι μακράν ό,τι χειρότερο έχει τραγουδήσει ο Σφακιανάκης από το ξεκίνημά του. Είναι ένα κομμάτι που δεν θυμίζει σε τίποτα Νότι παρά καλλιτεχνάκια της σειράς. Μέσα από αυτήν την προβολή μάλλον πολύ κακό κάνανε στο συγκεκριμένο δίσκο. Από εκεί και πέρα η επιλογή της Cobalt με την κίνηση να μην αφήσει «δημοσιογράφους» να έρθουν σε αντιπαράθεση με τον Σφακιανάκη στην παρουσίαση του δίσκου δείχνει πόσο πιστεύει στο Νότι και πόσο θέλει να τον προστατεύσει από αυτούς που τόσο χρόνια τον «γλείφουν» μπροστά του και τον διασύρουν από πίσω του.  
    
Τέλος η τιμή του δίσκου είναι στα €9,99, μια τιμή που αξίζει πέρα για πέρα για ένα δίσκο που μέσα έχει κομμάτια σαν το ΜΑ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ… Αξίζει πέρα για πέρα να είναι «Μαζί»…μας!!
     
Protected by Copyscape Plagiarism Tool

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σας Ευχαριστώ για το σχόλιό σας,
Experiences Collector.