Κυριακή 23 Σεπτεμβρίου 2012

"Οι Δύο Όψεις Σε Ένα Νόμισμα..."

Φίλοι μου και φίλες μου καλησπέρα σας. Σήμερα φιλοξενούμε στο blog μας, www.experiencescollector.com (όπως έχουμε ξανακάνει), μια από τις πάρα πολλές αναγνώστριές μας, που ωστόσο πήραν το θάρρος και μας έγραψαν στο e-mail του blog, experiencescollector@gmail.com, τις δικές της ιδέες σε σχέση με άρθρο μας που έχει ήδη αναρτηθεί στο blog μας με τίτλο «Το Λιμάνι της Ντροπής» (http://experiencescollector.blogspot.gr/2012/07/blog-post_28.html). Φυσικά όλοι και όλες μπορείτε να στέλνετε τις δικές σας ιδέες στο e-mail μας και αξιολογώντας τα καλύτερα θα σας τα δημοσιεύουμε.  Παρακάτω, αφού ευχαριστήσουμε από καρδιάς την αναγνώστριά μας, σας παραθέτω την γνώμη της ακριβώς όπως μου την απέστειλε.

«Με αφορμή το άρθρο σου «Το λιμάνι της ντροπής» πήρα το θάρρος να γράψω τις σκέψεις μου, γιατί πιστεύω ότι πάντα υπάρχουν δύο όψεις σε ένα νόμισμα…

Είναι γεγονός ότι η πολιτική αλλά και οι πολιτικοί στην χώρα μας, μας έχουν φέρει σε αδιέξοδο, μας έχουνε κάνει να χάσουμε το χαμόγελό μας και το σημαντικότερο μας έχουν κόψει τα όνειρα… Όμως εγώ ακόμη και τώρα δεν θέλω να σταματήσω να έχω όνειρα… Το ότι μπορεί να μην έχω πλέον την ίδια οικονομική δυνατότητα αυτό δεν μου επιβάλλει κιόλας να σταματήσω να ονειρεύομαι…

Γιατί όντως είναι λυπηρό να μην μπορούμε πλέον να πάμε διακοπές, όντως έχουμε πρόβλημα και έχουμε αρχίσει να κόβουμε από τα πάντα και κυρίως από την διασκέδασή μας, αλλά όμως όπως έχεις γράψει και συ φίλε μου Experiences «Η ζωή στην γη μπορεί να είναι ακριβή αλλά τα πιο απλά και ωραία πράγματα είναι δωρεάν…»
Ο ήλιος, η θάλασσα, μια βόλτα με τον άνθρωπο που αγαπάς δίπλα στο κύμα, στο λιμάνι είναι εντελώς ΔΩΡΕΑΝ….
Και αυτοί οι άνθρωποι αυτό έκαναν… Το πιο απλό…. Απόλαυσαν την θέα της θάλασσας!!!

Πλέον πολλές οικογένειες μοιράζονται τα εξοχικά και κάνουνε μαζί διακοπές.. Είναι κάτι που είχε εκλείψει πάρα πολύ στις μέρες μας… Κακά τα ψέματα είμαστε η γενιά που έμαθε να έχει την τελευταία λέξη της μόδας, να έχει το καλύτερο κινητό, ρούχο, αμάξι… Έτσι όμως χάσαμε την ουσία… Η ουσία είναι ότι πρέπει να απολαμβάνουμε τα απλά και μικρά πράγματα στην ζωή μας…. Όλοι ψάχνουμε την ευτυχία και χάνουμε χρόνια αναζητώντας την…. Και όμως είναι δίπλα μας… Σε μια καλημέρα, σε ένα ευχαριστώ, σε ένα φιλί, σε ένα σ’ αγαπώ…

Γι’ αυτό πιστεύω ότι η κρίση θα μας φέρει πιο κοντά, θα ξαναζεστάνει πάλι τις καρδιές μας, θα γεννήσει καινούριες ιδέες και γι’ αυτό πιστεύω, ότι πρέπει να δούμε και την άλλη όψη του νομίσματος… Να μην σκύψουμε το κεφάλι, απλά να ζήσουμε και να πορευτούμε με τα χαρτιά της τράπουλας που κρατάμε στα χέρια μας και νομίζω όλα θα είναι καλύτερα.

Σε ευχαριστώ για την φιλοξενία στο blog σου, αναμένουμε και άλλα ενδιαφέροντα άρθρα!»

Protected by Copyscape Online Plagiarism Tool

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σας Ευχαριστώ για το σχόλιό σας,
Experiences Collector.